.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف نام شهدا به بهانه بازسازي مدارس !
به آن خيري كه به شرط تغيير نام مدرسه و حذف نام شهيد حاضر به بازسازي يا توسعه آنست نبايد اجازه ورود به اين مسائل داده شود. مگر دولت و مردم ناتوانند كه افراد جوياي نام به بهانه بازسازي مدارس اجازه پيدا كنند نام شهدا را حذف نمايند !
حذف نام شهدا به بهانه بازسازي مدارس !

از ساري خبر مي رسد اسامي تعدادي از مدارس كه مزين به نام شهدا بودند تغيير داده شده است .
براي نمونه در شهر ساري نام چند مدرسه از نام شهدايي همچون تراب نژاد به پروين دخت و شهيد محمد باقري و حضرت رقيه (س ) به آرش تغيير يافته كه متاسفانه تماما با نظارت و اطلاع آموزش و پرورش استان بوده است .
مسئولان آموزش و پرورش مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي در اين زمينه گفتند اين اقدام به درخواست افراد خيري كه اين مدارس را بازسازي كرده اند و طبق آئين نامه موجود صورت گرفته است ! به اين ميگويند عذر بدتر از گناه .
به آن خيري كه بشرط تغيير نام مدرسه و حذف نام شهيد حاضر به بازسازي يا توسعه آنست نبايد اجازه ورود به اين مسائل داده شود. مگر دولت و مردم ناتوانند كه افراد جوياي نام به بهانه بازسازي مدارس اجازه پيدا كنند نام شهدا را حذف نمايند !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 شهريور 1386
از فياضي كه بعنوان يك نيروي ارزشي و اصولگرا ست انتظار بيشتر ميرود نبايد به بهانه بازسازي و كمك چند خير شرط هايي كه دارند عملي شود.
علي 23 شهريور 1386
واي بر ما هنوز روز خوش ماست
محمدتقی 24 شهريور 1386
بسیار نکته جالب توجه ای بود .
عباسي 24 شهريور 1386
شما كاسه داغ تر از آش نشويد شهيد جايش محفوظ است شما به فكر خودتان باشيد ودر جهت حل مشكلات مردم منطقه تلاش نماييد
غلامعلي رنجبر 25 شهريور 1386
در مقايسه بين ارزش ها، و پولي كه براي احداث يا ترميم يك مدرسه خرج مي شود كدام مزيت و برتري دارد. اين يك نگاه كور و غلطي است كه گزينه پول برتر از ارزش را انتخاب كرده است. تمام پول ها خرج مي شود تا يك اثري ارزشي خلق شود و حال آنكه دوستان بسيار خوب ما بدون توجه به اين مهم غفلت كرده و براي خاطر پول بي ارزش به تغيير نام تن دادند. اين نمي تواند برازنده دوستان بزرگواري باشد كه با شعار عدالت محوري و پاسداري از ارزش ها بر اريكه قدرت به نام مردم تكيه زده اند و ايده ها و عقيده هاي و اعتقادات مردم را به پول بفروشند. نگاه ارزشي حكم مي كند كه از هر كجا متوجه خطا شديم از همانجا برگرديم. اينهايي كه حتي نام مقدس حضرت رقيه (س) دردانه امام حسين (ع) را با پول بي ارزشي از يك سرمايه داري كه با انتخاب نام پروين دخت و آرش جنبه ملي گرايانه و اسطوره اي كه نشان از نوع تفكر حاكم بر آنان دارد، عوض مي كنند، غصه ها و قصه هايشان اعتقاد و ايمان نيست. چگونه مي توانيد اين توهين بزرگ به ساحت امامزاده گرامي مقدار و شهداي گرانقدر را توجيه كنيد. با شناختي كه از بزرگواري نظير آقاي فياضي دارم يقين دارم كه ايشان از اين مسئله خوشحال نخواهد بود و حتي با پرداختن مبالغ بيشتر به اين ننگ خاتمه خواهند داد.
بهلول 31 شهريور 1386
سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست/قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
علی 20 آبان 1390
به نظر کار بسیار غلطی را انجام دادند شهید تراب نزاد خیلی برای اموزش و پرورش استان زحمت کشیده بود
نا شناس 20 آبان 1390
شهید تراب نزاد ادم کمی در استان نبود بنیان گذار نماز جمعه . مدیر چند تا از مدارس شهر و..........
نا شناس 20 آبان 1390
کار این ها توهین به شهداست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.651 seconds.